Olej silnikowy DELVAC MX ESP 15W40 (208L)

4 017,95 zł Netto

4 942,08 zł
Brutto

Jesteś firmą przemysłową lub hurtownią, chcesz kupić większą partię środków smarnych?

Zapraszamy do kontaktu. Nasi konsultanci chętnie przygotują specjalną ofertę i pomogą przy zakupie.

Napisz do nas na sklep@mobipol.pl

SPECYFIKACJA :

  • Klasa SAE : 10W-40
  • Lepkość kinematyczna [mm2 / s or cst] :
  • 40°C : 114
  • 100°C : 15
  • Wskaźnik lepkości : 137
  • Gęstość przy 15°C : 0,88
  • Temp. płynięcia [°C]  : -30
  • Temp. zapłonu  [°C] : 236

Ilość

Mobil Delvac MX ESP 15W40 to najwyższej jakości olej do silników Diesla, który przyczynia się do wydłużenia żywotności silnika w najbardziej nawet wymagających warunkach w jeździe drogowej i terenowej zapewniając wyjątkowe osiągi nowoczesnych wysokowydajnych silników o niskiej emisji spalin, w tym silników wyposażonych w systemy recyrkulacji spalin (EGR) i systemy obróbki spalin z filtrami cząstek stałych (DPF) i katalizatorami utleniającymi do silników Diesla (DOCs). Mobil Delvac MX ESP 15W40 jest kompatybilny ze starszymi typami silników i zapewnia ich doskonałe osiągi. Spełnia lub przewyższa wymagania API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS i CH-4 oraz wymagania kluczowych producentów sprzętu (OEM).

Właściwości:

  • Lepsza kontrola powstawania sadzy i kontrolowania lepkości
  • Wyjątkowa stabilność termiczna i odporność na utlenianie
  • Doskonała kontrola zużycia oleju
  • Doskonała rezerwa alkaliczna TBN
  • Wytrzymałość na ścinanie
  • Doskonała pompowalność w niskich temperaturach
  • Doskonała odporność na zużycie korozyjne i ścieranie
  • Kompatybilność z elementami układu
  • Spełnia wymagania specyfikacji czołowych producentów sprzętu OEM i najnowszej specyfikacji API dla silników benzynowych

Zastosowania:

  • Wysokoobciążone silniki Diesla, w tym nowoczesne, niskoemisyjne silniki Euro V/VI wyposażone w systemy emisji spalin i technologie użytkowe takie jak: filtry cząstek stałych (DPF), selektywną redukcję katalityczną (SCR), układy ciągłej regeneracji (CRT), utleniający reaktor katalityczny (DOC) oraz system recyrkulacji spalin (EGR).
  • Wysokowydajne silniki wysokoprężne, w tym turbodoładowane konstrukcje z systemem EGR oraz silniki wysokoprężne wykorzystujące starsze, wolnossące konwencjonalne konstrukcje.
  • Pojazdy użytkowe oraz maszyny robocze pracujące w budownictwie, górnictwie, kamieniołomach i w rolnictwie.
  • Pojazdy użytkowe pracujące w warunkach wysokich prędkości/wysokich obciążeń oraz pojazdy pracujące na krótkich dystansach.
  • Maszyny robocze pracujące w warunkach niskich prędkości/wysokich obciążeń.
  • Wysokowydajne silniki benzynowe oraz tabor mieszany.
  • Urządzenia zasilane silnikami Diesla amerykańskich i europejskich producentów sprzętu OEM.

Olej Mobil Delvac MX ESP 15W40 posiada aprobaty producentów:

  • Detroit Detroit Fluids Specification 93K222
  • Detroit Fluids Specification 93K218
  • DEUTZ DQC II-10 LA
  • Mack EO-N Premium Plus 03
  • Mack EO-O Premium Plus
  • MACK EOS-4.5
  • MAN M 3275-1
  • MAN M 3575
  • MB-Approval 228.31
  • RENAULT TRUCKS RLD-3
  • VOLVO VDS-4.5
  • VOLVO VDS-4
  • VOLVO VDS-3
  • VOLVO VDS-2
  • Allison TES-439

Olej Mobil Delvac MX ESP 15W-40 spełnia lub przewyższa wymagania:

  • API CK-4
  • API CJ-4
  • API CI-4 PLUS
  • API CI-4
  • API CH-4
  • API SN
  • API SM
  • API SL
  • CATERPILLAR ECF-3
  • Cummins CES 20086
  • ISUZU DEO (samochody z DPD )
  • ACEA E7
  • ACEA E9
  • JASO DH-2

Olej Mobil Delvac MX ESP 15W-40 jest rekomendowany do stosowania w aplikacjach wymagających:

  • API CG-4
  • API CF-4
  • API CF-2
  • API CF